vendredi 26 décembre 2014

[Q] Bricked TF300TG, ładuje się TWRP, nie ma FCK, nie ma SD topic






Mam Asus TF 300TG.
Bootloader odblokowany.

Miałem CWM zmieniałem na TWRP i coś się nie powiodło.

Po restarcie startuje tylko TWRP, nie mogą wejść w FCK (nie działa vol down)
TWRP jednak nie widzi żadnych pamięci sd, minisd, żadych wewnętrznych, nie potrafi zrobić mounta.
Nie mogę użyc fastboota ani ADB bo one nie widzą urządzenia.
Mogę wejść w tryb APX, windows rozpoznaje jako transformer APX mode. Sterownik naked driver mam zainstalowany.
Próbowałem użyć EasyFlasher, ale nie powiodło się

Pytania
- może w TWRP mogę wejść w tryb widoczny dla fastboota, adb?
- jak użyć nvflasha, wheelie ? jakie parametry, pliki
- co mogę zrobić innego?

Poświęciłem już wiele godzin, nic się nie powiodło.
Nie mam pomysłu.






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire